핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


لاغرشدن سونگمین

حالا کشف کردم چرا سونگمین چندهفتس که غیبش زده!!!!!!!!!!!! همین الان توی توییترش بودم ووقتی توییتاشو خوندم فهمیدم که.......

سونگمین تصمیم گرفته لاغربشه وفکرمیکنه که الان خیلی چاق شده اون داره رژیم میگیره وفعلا1کیلو کم کرده.....

به نظر منم خیلی چاق شده شاید به خاطر اینکه داره تغییر سن میده!!!!!!!!!!!!! اره به نظرمن بااین 1کیلوهم خیلی تغییرکرده......از قیافش معلومه......

الهی فداش من باخودم میگفتم که چی شده که این بشرپیداش نیست......



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت20:03---7 ارديبهشت 1391
دیدی گفتم خپلی شده
خو شده دیگه.حالا ببین تا چند وقت دیگه هم درباره سبیلش توییت میکنه ومیگه من بسن بلوغ رسیدم وای سبیلا تابلوش کرده
الهی فداش.اکشال نداره منم چاق شدم وباید لاغر شم.بیا باهم بریم باشگاه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,superjunior,sungmin, | موضوع: <-PostCategory-> |